שמלות ערב בתל אביב

תל אביב היא העיר שלא נרדמת, ובתור עיר שכזו, אפשר כמעט תמיד למצוא בה סיבה טובה להתהדר בשמלת ערב – בכורה של הצגה בתיאטרון, אירוע תרבותי במוזיאון או בספרייה או פתיחה של גלריה חדשה. וכמובן, בכל האולמות והגנים שמשובצים בתל אביב, לאורכה ולרוחבה, נערכות חתונות כמעט מדי ערב. לפיכך, גם מי שרגילה בלבישת שמלות ערב בתל אביב וגם אלה שלובשות שמלות ערב לחתונה המתקיימת בתל אביב – ירגישו שהעיר שמחה להאיר בניאון על מדרכותיה שהופכות בערבים לבימת תצוגת אופנה.

 

ההיסטוריה של שמלות הערב

החיבור בין שמלות ערב בתל אביב או במקומות אחרים ואירועים רשמיים, חגיגיים ומיוחדים, נראה לנו עכשיו כחיבור טבעי וברור אבל ייתכן שהמקור שלו יפתיע אתכם – השמלות הארוכות והמפוארות שלבשו, בנות המעמד העליון באירופה, במאות ה-18 וה-19, לאירועים חברתיים, היו ביטוי ברור למעמדן החברתי ולמעמד הכלכלי של משפחתן. בתקופה שבה רכוש ומוצרים היו יקרים, לעומת כוח אדם, שהיה זול באופן יחסי, אישה שלבשה שמלה מבדים יקרים, ששמלתה הייתה מורכבת משפע של בד, העידה על עצמה שהיא חלק ממעמד שיכול להרשות לעצמו לייבא בדים ממעבר לאוקיינוס, להשתמש בכמות מוגזמת של בד יקר בעיצוב השמלה ושימוש באביזרים ובתכשיטים יקרים – משמע, משפחה בעלת השפעה והון. השמלות הארוכות הוצגו לעולם כאשר תמונות של כוכבות קולנוע הוצגו בעיתונים ומשם, זו כבר הייתה אופנה שאי אפשר היה לעצור אותה.

 

תל אביב היא עיר צעירה

נכון שמתארחות שמלות בתל אביב כבר למעלה ממאה שנה, אבל איכשהו העיר נשארת תמיד צעירה – פעם נהגו לומר שתל אביב אינה ישנה לעולם והתכוונו לכך שהיא מוארת גם לאורך הלילה באורות ניאון, בין השאר בגלל שגם אחרי שרוב תושבי העיר כבר פנו לשינת הלילה, ברחובות תל אביב ממשיכים להתקיים אירועים ומסיבות אל תוך הלילה. שמלות ערב בתל אביב יכולות להעיד שהלובשות אותה בדרך לאירוע תרבותי או אומנותי, מבין אלה שמתרחשים ללא הרף, בעיר שבה נולדים אמנים חדשים, מקוריים ופורצי דרך, כמעט מדי יום. השפעה נוספת של היותה של תל אביב עיר צעירה, על שמלות ערב בתל אביב או בכלל על שמלות בתל אביב היא העובדה שגם מי שלובש שמלות ערב בתל אביב נראה כמו חלק מאירוע אומנותי ענק, משום שבין שמלות ערב בתל אביב, רבות יהיו בעיצוב של מעצבים ומעצבות צעירים, חדשים ונועזים.

 

תל אביב היא עיר בין לאומית

בכל הקשור אל שמלות ערב בכלל או שמלות ערב לחתונה תל אביב היא במה מושלמת לעניין, אפילו ברמה בינלאומית.  זאת משתי סיבות – הראשונה היא העובדה שישראל היא אמנם מדינה קטנטנה אבל תל אביב היא עיר בינלאומית, היא בית לרוב השגרירויות של מדינות העולם וגם מקור של חברות הייטק רבות שפועלות בשיתוף עם חברות בינלאומיות גדולות או שייכות לארגון על בינלאומי. אלה גורמים לאורחים רבים שמגיעים לתל אביב מהעולם, וגם בעזרתם מגיעה השמועה על שמלות בתל אביב אל קצוות העולם. הסיבה הנוספת היא כמובן הפיכת האינטרנט לחלק בלתי נפרד מהמציאות שלנו, כך ששמלות ערב בתל אביב מצולמות ומגיעות בהקלדה אחת אל הרשתות החברתיות ומשם – אין גבול לפוטנציאל.

 

מסיבה בבית השגריר או אם הכלה

יש אוכלוסייה של אנשי מקצוע ושל מפורסמים מסוגים שונים, שלובשים בגדים רשמיים לאירועים, כמעט על בסיס יום-יומי – כולל שמלות ערב בתל אביב והמקבילה הגברית של שמלות הערב – הטוקסידו. יש כמובן גם כאלה שהמקרים היחידים שבהם ילבשו שמלות ערב יהיו באירועים מיוחדים מאוד, כמו חתונה של קרוב משפחה או של חבר קרוב. כאשר רואים נשים לבושות שמלות ערב לחתונה תל אביב תהיה בהחלט לוקיישן פופולרי לעניין. האמת היא שברחבי העיר התוססת כל כך, קשה לדעת האם מדובר על כאלה הלובשות שמלות ערב בתל אביב בדרכן אל מסיבה נוצצת או האם מדובר על כאלה הלובשות שמלות ערב לחתונה בתל אביב. שמלת ערב מפוארת ואופנתית יכולה להחמיא גם לאם הכלה וגם לסלבריטאיות מתחילות.

 

אסתר סמדג'ה – הכתובת לשמלת הערב שלך

יש סיבות רבות ללבוש שמלות ערב בתל אביב אבל גם שמלות בתל אביב נותנות את האפקט המלא, רק כאשר הלובשת אותן מרגישה נוח ויודעת, מעל לכל ספק, שהיא נראית הכי טוב שאפשר. כדי להגיע לתוצאה כזו אין צורך למצוא סטודיו שמלות בתל אביב אלא מומלץ להיכנס אל הסטודיו של אסתר סמדג'ה בנתניה – שם תמצאי כשרון יוצא דופן להתאים לגוף שלך שמלת ערב שתחמיא לו ותתפוס את המבט של כל מי שבסביבה כי כאשר השמלה מעוצבת ומותאמת לך באופן אישי, מובטח שיהיה לך נוח, כדי שתוכלי לחייך מכל הלב, אל מי שמחמיא לך על השמלה.

שמלות ערב בתל אביב

תוכן עניינים

שתפו אותנו:

צור קשר

פוסטים אחרונים

קולקציית שמלות כלה וערב מחכה לכן בסטודיו

???? לפרטים ?